MV513Z Právní problémy reklamy - seminář

Právnická fakulta
podzim 2003
Rozsah
0/2. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc. (cvičící)
Garance
prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Katedra obchodního práva – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Bc. Petra Marková
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
MV513Z/01: St 15:05–16:35 316, P. Hajn
MV513Z/23: Rozvrh nebyl do ISu vložen.
Předpoklady
NOW( MV513Zk Reklama a právo )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 26 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/26, pouze zareg.: 0/26, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/26
Jiné omezení: Jedna seminární skupina - 26 studentů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Právní normy regulující reklamu v České republice. Rozbor konkrétních příkladů z reklamní a právní praxe.
Osnova
  • Regulace reklamy v normách soukromého práva. Regulace reklamy v normách veřejného práva. Regulace reklamy mimoprávními prostředky.
Literatura
  • Eliáš, K., Bejček, J., Hajn, P., Ježek, J. a kol.: Kurs obchodního práva, Obecná část, Soutěžní právo, 3. vydání, C.H. Beck, Praha 2002, partie o nekalé soutěži
  • Winter, F.: Reklama a právo, Orac, Praha 2001
  • Hajn, P.: Soutěžní chování a právo proti nekalé soutěži, MU, Brno 2000
  • Články v odborných časopisech - upřesnění bude provedeno v průběhu seminární výuky.
Metody hodnocení
Výuka seminární - řešení praktických situací. Zkouška je ústní.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2002, podzim 2004, podzim 2005.