BVMA061c Marketing - cvičení

Lékařská fakulta
jaro 2020
Rozsah
0/1/0. 15. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D. (cvičící), MVDr. Halina Matějová (zástupce)
Garance
doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: MVDr. Halina Matějová
Dodavatelské pracoviště: Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Rozvrh
Út 18. 2. 7:30–10:00 A21/112, Út 25. 2. 7:30–10:00 A21/112, Út 3. 3. 7:30–10:00 A21/112, Út 10. 3. 7:30–10:00 A21/112, Út 17. 3. 7:30–10:00 A21/112, Út 24. 3. 7:30–10:00 A21/112, Út 31. 3. 7:30–10:00 A21/112, Út 7. 4. 7:30–10:00 A21/112, Út 14. 4. 7:30–10:00 A21/112, Út 21. 4. 7:30–10:00 A21/112
Předpoklady
BVEO0422p Ekonomika II - přednáška
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je rozvinout znalosti studentů v oblasti marketingu s hlavním důrazem na marketing uplatňovaný v potravinářství a zemích Evropské unie. Absolvováním předmětu student získá znalosti o aplikaci marketingových metod v potravinářství a osvojí si praktické postupy pro řešení konkrétních problémů.
Výstupy z učení
Po absolvování předmětu Marketing bude schopen student:
- samostatně zpracovat marketingový projekt zaměřený na marketingový popř. komunikační plán
- aplikovat teoretické poznatky z marketingu do praxe.
Osnova
  • Vypracování seminární práce a její prezentace na téma sociálního marketingu.
Literatura
  • KOTLER, Philip a Nancy LEE. Social marketing : influencing behaviors for good. Online. 3rd ed. Los Angeles: Sage publication, 2008. xii, 444. ISBN 9781412956475. [citováno 2024-04-23] info
  • KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Online. Edited by Tomáš Juppa, Translated by Štěpánka Collins - Viktor Faktor. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 9788024713595. [citováno 2024-04-23] info
  • KOTLER, Philip, Ned ROBERTO a Nancy LEE. Social marketing : improving the quality of life. Online. 2nd ed. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2002. xvi, 438. ISBN 0761924345. [citováno 2024-04-23] info
  • Marketing management. Online. Edited by Philip Kotler. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 8024700166. [citováno 2024-04-23] info
Výukové metody
seminární práce a její prezentace
Metody hodnocení
zápočet
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024.