FSS POL12 Volební studia a politický marketing
Název anglicky: Electoral studies and political marketing
navazující prezenční se specializací, vyučovací jazyk: čeština čeština
Zahrnut v programu: FSS N-POL Politologie

Součásti SZZ a jejich obsah

Státní závěrečná zkouška se skládá z obhajoby závěrečné práce a z rozpravy nad obsahem předmětů profilujícího základu a základních teoretických předmětů profilujícího základu.

Návrh témat kvalifikačních prací a témata obhájených prací

Volební participace českých seniorů: motivace, témata (https://is.muni.cz/th/tnm3n/).
Experimentální výzkum vlivu on-line diskuzí na polarizaci politických postojů (https://is.muni.cz/th/h2o24/).
Political Advertising in the Digital Age: How do Political Parties Run Facebook Ads in the Czech (https://is.muni.cz/th/amkrs/).
Influenceři v politice pohledem českých voličů (https://is.muni.cz/th/qdidd/).
Ethical Challenges to the Technological Advancement of Political Marketing (https://is.muni.cz/th/lg47s/).

Doporučený průchod studijním plánem

Společná část (60 kr.)

Diplomová práce

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
FSS:POLn4007Diplomový seminář L. Kopečekz 0/0/021 4Z
21 kreditů

Jazyky (4 kr.)

Podmínkou přistoupení studentů ke státní závěrečné zkoušce je doložení fakultou stanovené minimální jazykové kompetence v akademické a odborné angličtině (úroveň C1 podle společného evropského referenčního rámce pro jazyky – SERR).

Povinné předměty

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
FSS:POLn4002Srovnávací analýza politiky M. Rybářzk 2/0/08 2Z
FSS:POLn4000Analýza české politiky a ekonomiky L. Kopečekzk 0/2/07 1Z
FSS:POLn4003Výzkumná metodologie R. Chytilekzk 1/1/06 2Z
FSS:POLn4005Teorie a praxe demokratizace J. Holzerzk 2/0/07 3Z
FSS:POLn4001Kvantitativní přístupy v politologii P. Spáčzk 1/1/07 1Z
35 kreditů

Specializační část (60 kr.)

Povinné předměty

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
FSS:POLn6000Volební studia R. Chytilekzk 1/1/07 1P
FSS:POLn6001Politický marketing a marketingové průzkumy O. Eiblzk 1/1/07 1P
FSS:POLn6002Prostorová analýza voleb M. Pinkzk 1/1/07 2P
FSS:POLn6003Vybrané aspekty volebních kampaní M. Gregorzk 1/1/07 2P
FSS:POLn6004Specializační pracovní stáž P. Spáčz 0/0/210 3P
38 kreditů

Povinně-volitelné předměty

Nutno získat 22 kreditů.

Kód Název Garant Ukončení Rozsah Kreditů Semestr Profilace
FSS:BSSn4495Qualitative Research Methods M. Matejovazk 1/1/07 --
FSS:POLn4102Politické postoje a veřejné mínění L. Hrbkovázk 1/1/04 --
FSS:POLn6010Experimentální politologie R. Chytilekzk 1/1/05 --
FSS:POLn6011Data a volby M. Pinkz 1/1/03 --
FSS:POLn6012Moderní informační technologie v politologii M. Tóthz 0/2/04 --
FSS:POLn6015Politický a veřejný projev - příprava, prezentace, analýza R. Chytilekz 1/1/03 --
FSS:POLn6016Krizová komunikace a krizový management v politice O. Eiblz 1/1/04 --
FSS:POLn6017Branding v politice O. Eiblzk 1/1/05 --
35 kreditů