PdF MU: Přijímací řízení pro celoživotní vzdělávání - uzávěrka 31. 8. 2019

ICT koordinátor

Celoživotní vzdělávání, forma: rozšiřující vzdělávání, vyučovací jazyk: čeština.

Přijímací řízení

  • Podmínky přijetí

    Podmínkou přijetí je ukončené vysokoškolské magisterské studium v učitelských oborech nebo magisterské studium v neučitelských oborech doplněné pedagogickou způsobilostí získanou na základě absolvování doplňkového pedagogického studia a minimálně 2-letá pedagogická praxe.

    Toto je nutné doložit potvrzením o délce pedagogické praxe, úředně ověřenou kopií vysokoškolského diplomu (příp. i dokladu o pedagogické způsobilosti) a vysvědčení o státní závěrečné zkoušce, ev. Diploma Supplement (pouze strana s předměty státní závěrečné zkoušky), které uchazeč zašle společně s Průvodkou, kterou si vytiskne po založení e-přihlášky, na adresu: Centrum celoživotního vzdělávání PdF MU, Poříčí 7, 603 00 Brno. Vstupním požadavkem je také informačně a komunikačně technologická kompetence na úrovni pokročilého využití počítače v rámci vlastní odbornosti ve výuce.

    Přijímací řízení je výběrové na základě doložených materiálů. V případě velkého počtu uchazečů bude kritériem výběrového řízení průměrná známka ze státní závěrečné zkoušky. Maximální počet účastníků je 20. Výběrové řízení proběhne v polovině měsíce září. Po tomto termínu budou uchazeči informováni o přijetí/nepřijetí a obdrží další informace.

    Upozornění: Program bude realizován při minimálním počtu 8 účastníků.

Studium

  • Cíle

    Program vychází z vyhlášky č. 317/2005 Sb. o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi a kariérním systému pedagogických pracovníků upravené vyhláškou č. 412/2006 Sb. Je určen učitelům, kteří chtějí vykonávat funkci učitele - metodika informačních a komunikačních technologií (dále ICT).

    Hlavním cílem vzdělávání je prohloubit a rozšířit kompetence účastníka k metodickému vedení ostatních učitelů školy v oblasti účelného využití ICT ve vzdělávacím procesu, tvorby ICT plánu a kvalifikovaného plánování a řízení naplnění standardu ICT služeb.

    Absolvent získá kvalifikaci ke koordinaci v oblasti ICT. Získá kompetence umožňující kvalifikované metodické působení v oblasti užití ICT ve vzdělávacím procesu. Vstupním požadavkem je ICT kompetence na úrovni pokročilého využití počítače v rámci vlastní odbornosti ve výuce.

    Délka programu: 3 semestry

Informace o oboru

Obor
ICT koordinátor
Zkratka
DVICT
Kód
DVICT
Typ
celoživotní vzdělávání
Titul
žádný
Akreditace
do 9. 4. 2021
Program
C9999 C-CV Celoživotní vzdělávání

logo Pedagogická fakulta
Obor zajišťuje: