ICT koordinátor
Přijímací řízení
-
Podmínky přijetí
Podmínkou přijetí je ukončené vysokoškolské magisterské studium v učitelských oborech nebo magisterské studium v neučitelských oborech doplněné pedagogickou způsobilostí získanou na základě absolvování doplňkového pedagogického studia a minimálně 2-letá pedagogická praxe.
Toto je nutné doložit potvrzením o délce pedagogické praxe, úředně ověřenou kopií vysokoškolského diplomu (příp. i dokladu o pedagogické způsobilosti) a vysvědčení o státní závěrečné zkoušce, ev. Diploma Supplement (pouze strana s předměty státní závěrečné zkoušky), které uchazeč zašle společně s Průvodkou, kterou si vytiskne po založení e-přihlášky, na adresu: Centrum celoživotního vzdělávání PdF MU, Poříčí 7, 603 00 Brno. Vstupním požadavkem je také informačně a komunikačně technologická kompetence na úrovni pokročilého využití počítače v rámci vlastní odbornosti ve výuce.
Přijímací řízení je výběrové na základě doložených materiálů. V případě velkého počtu uchazečů bude kritériem výběrového řízení průměrná známka ze státní závěrečné zkoušky. Maximální počet účastníků je 20. Výběrové řízení proběhne v 2. polovině měsíce září. Po tomto termínu budou uchazeči informováni o přijetí/nepřijetí a obdrží další informace.
Upozornění: Program bude realizován při minimálním počtu 6 účastníků.
Studium
-
Představení plánu CŽV (cíle vzdělávání)
Program vychází z vyhlášky č. 317/2005 Sb. o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků, akreditační komisi a kariérním systému pedagogických pracovníků upravené vyhláškou č. 412/2006 Sb. Je určen učitelům, kteří chtějí vykonávat funkci učitele - metodika informačních a komunikačních technologií (dále ICT).
Hlavním cílem vzdělávání je prohloubit a rozšířit kompetence účastníka k metodickému vedení ostatních učitelů školy v oblasti účelného využití ICT ve vzdělávacím procesu, tvorby ICT plánu a kvalifikovaného plánování a řízení naplnění standardu ICT služeb.
Absolvent získá kvalifikaci ke koordinaci v oblasti ICT. Získá kompetence umožňující kvalifikované metodické působení v oblasti užití ICT ve vzdělávacím procesu. Vstupním požadavkem je ICT kompetence na úrovni pokročilého využití počítače v rámci vlastní odbornosti ve výuce.
Délka programu: 3 semestry