HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ and Hana FILOVÁ. Respekt jako nezbytná podmínka inkluze (Respect as a Prerequisite of Inclusion). In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012. ISBN 978-80-7315-231-4. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1066864, author = {Havel, Jiří and Kratochvílová, Jana and Filová, Hana}, booktitle = {Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs}, keywords = {inclusion; school for all; school educational programme; self-evaluation; indicators; respect}, language = {cze}, isbn = {978-80-7315-231-4}, title = {Respekt jako nezbytná podmínka inkluze}, year = {2012} }
TY - CONF ID - 1066864 AU - Havel, Jiří - Kratochvílová, Jana - Filová, Hana PY - 2012 TI - Respekt jako nezbytná podmínka inkluze SN - 9788073152314 KW - inclusion KW - school for all KW - school educational programme KW - self-evaluation KW - indicators KW - respect N2 - Abstrakta k přednášce, která obsahovala informace z výzkumu zabezpečení výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy. Zabývala se obsahovou analýzou argumentů z dotazníkového šetření, jak sami učitelé hodnotí a verbalizují kvalitu prostředí vlastní školy pro všechny. ER -
HAVEL, Jiří, Jana KRATOCHVÍLOVÁ and Hana FILOVÁ. Respekt jako nezbytná podmínka inkluze (Respect as a Prerequisite of Inclusion). In \textit{Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs}. 2012. ISBN~978-80-7315-231-4.
|