Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1067733, author = {Nováková, Jana}, address = {Brno}, booktitle = {Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs}, editor = {Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.)}, keywords = {Asperger syndrome; high functioning autism; autism spectrum disorder; pupil; inclusive education; bullying; social network method; peer relationships; peer interaction}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5941-2}, pages = {405-423}, publisher = {MU}, title = {Vrstevnické interakce a šikana žáků s Aspergerovým syndromem}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1067733 AU - Nováková, Jana PY - 2012 TI - Vrstevnické interakce a šikana žáků s Aspergerovým syndromem PB - MU CY - Brno SN - 9788021059412 KW - Asperger syndrome KW - high functioning autism KW - autism spectrum disorder KW - pupil KW - inclusive education KW - bullying KW - social network method KW - peer relationships KW - peer interaction N2 - Příspěvek je zaměřen na socioedukativní aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem/vysoce funkčním autismem, a to zejména na vrstevnické vztahy, vrstevnické interakce a šikanu. Téma je velmi aktuální, neboť se počet žáků s Aspergerovým syndromem, kteří jsou vzděláváni v třídách běžných škol, zvyšuje. Současné výzkumy naznačují, že takoví žáci jsou snadným terčem šikany, což demonstrujeme kvalitativním šetřením - kazuistikou chlapce s Aspergerovým syndromem/vysoce funkčním autismem doplněnou sociometrickým šetřením ve třídě, kterou navštěvuje. Výsledky výzkumného šetření jsou zpracovány do podoby sociogramů. ER -
NOVÁKOVÁ, Jana. Vrstevnické interakce a šikana žáků s Aspergerovým syndromem. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). \textit{Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs}. Brno: MU, 2012. s.~405-423. ISBN~978-80-210-5941-2.
|