KOHOUTEK, Rudolf. Autodiagnostika a autoregulace ve výuce psychologie pro budoucí učitele. In Učíme psychologii 2011 / Teaching Psychology 2011. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 26-32. ISBN 978-80-210-5975-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Autodiagnostika a autoregulace ve výuce psychologie pro budoucí učitele
Název česky Autodiagnostika a autoregulace ve výuce psychologie pro budoucí učitele
Název anglicky Self-diagnosis and self- regulation in teaching psychology to future teachers
Autoři KOHOUTEK, Rudolf (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, Učíme psychologii 2011 / Teaching Psychology 2011, od s. 26-32, 7 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00061212
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5975-7
Klíčová slova česky autokognice; autodiagnostika; autoregulace; základní sociální dovednosti; výuka psychologie
Klíčová slova anglicky self-cognition; self-diagnosis; self - regulation; basic social skills
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Rudolf Kohoutek, CSc., učo 33385. Změněno: 2. 4. 2015 12:38.
Anotace
Autodiagnostika a autoregulace je zařazena mezi základní dovednosti učitelů.Má-li být autoregulace úspěšná, musí vycházet z autokognice pozitivních i negativních vlastností učitele (subjektu potenciálního i reálného) a z něho vyplývajícího úsilí o adekvátní autoregulaci.Autor uvádí osvědčené psychologické diagnostické metody používané pro autodiagnostiku budoucích učitelů a popisuje čtyři etapy autoregulace.
Anotace anglicky
Self-diagnosis and self- regulation belong to basic skills that every tacher should possess. If self-regulation is to be succesful, if must be based on self-cognition of positive and negative qualities of the teacher (potential and real) and subsequent effort put into appropriate self regulation. The author presents effective psychological diagnostic methods suitable for self- diagnosis of future teachers and four stages on self-regulation.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2022 20:00