Ohlédnutí za návštěvami škol a fází hodnocení příprav
ZERZOVÁ, Jana. Ohlédnutí za návštěvami škol a fází hodnocení příprav. In Jitka Kazelleová, Tamara Váňová. CLIL do škol. Sborník konference. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 37-42. ISBN 978-80-210-5938-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Ohlédnutí za návštěvami škol a fází hodnocení příprav |
Název česky | Ohlédnutí za návštěvami škol a fází hodnocení příprav |
Název anglicky | School inspections and the phase of lesson plans evaluation in retrospection |
Autoři | ZERZOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Brno, CLIL do škol. Sborník konference, od s. 37-42, 6 s. 2012. |
Nakladatel | Masarykova univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Forma vydání | tištěná verze "print" |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/12:00061276 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-210-5938-2 |
Klíčová slova česky | CLIL; didaktické prostředky; fáze výuky; mnohočetná inteligence; organizační formy výuky |
Klíčová slova anglicky | CLIL; didactic tools; modes of classroom organization; multiple intelligences; phases of instruction |
Změnil | Změnila: Mgr. Jana Zerzová, M.A., Ph.D., učo 79615. Změněno: 20. 3. 2013 13:51. |
Anotace |
---|
Článek představuje přehled vybraných typů aktivit, výukových postupů, organizačních forem výuky, fází výuky a výukových materiálů a didaktických prostředků použitých v přípravách učitelů ve výzkumném projektu EU OPVK Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií a na základě výsledků tohoto výzkumu přináší zhodnocení toho, zda byla v přípravách učitelů reflektována doporučení odborníků pro zavádění CLILu do výuky. |
Anotace anglicky |
---|
The article presents an overview of selected types of activities, teaching procedures, modes of classroom organization, phases of instruction and teaching materials and didactic tools used in teachers' lesson plans in a EU research project entitled Development of methodological materials and procedures for the introduction of English teaching through CLIL in the subjects of second grade of primary schools and lower grade of secondary schools and based on the results of this research evaluates whether the recommendations of the experts in the field of introducing CLIL into teaching were reflected in the teachers' lesson plans. |
Návaznosti | |
---|---|
CZ.1.07/1.1.00/08.0005, interní kód MU | Název: Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií (Akronym: CLIL do škol) |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Tvorba metodických materiálů a postupů pro zavádění výuky angličtiny formou CLIL do vyučovacích předmětů 2. stupně ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 16. 5. 2022 15:00