Informační systém MU
OPATŘILOVÁ, Dagmar. Možnosti efektivní intervence při podpoře a provázení v oblasti rané péče. In Gabarik, M., Melikant, M., Slovák, T. Špeciálna pedagogika na Slovensku v kontexte rokov 1967-2012. Zborník z mezinárodnej vedeckej konferencie. prvé. Bratislava: PdF UK v Bratiskavě, IRIS, Vydavateľstvo a tlač, s. r. o., 2012. s. 231-245. ISBN 978-80-89256-94-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti efektivní intervence při podpoře a provázení v oblasti rané péče
Název česky Možnosti efektivní intervence při podpoře a provázení v oblasti rané péče
Název anglicky Effective intervention options in promouting and guiding in the area of early intervention
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání prvé. Bratislava, Špeciálna pedagogika na Slovensku v kontexte rokov 1967-2012. Zborník z mezinárodnej vedeckej konferencie, od s. 231-245, 15 s. 2012.
Nakladatel PdF UK v Bratiskavě, IRIS, Vydavateľstvo a tlač, s. r. o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00061282
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-89256-94-5
Klíčová slova česky Raná péče; integrovaný přístup; plán podpory; metody práce; výzkum.
Klíčová slova anglicky Early Intervention; Integrated Approach; Support Plan; Methods of Work; Research.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 11. 4. 2013 15:47.
Anotace
Článek charakterizuje fáze integrovaného přístupu v oblasti poradenství vzhledem k rané intervenci, dále prezentuje základní principy podpory v raném věku z pohledu speciálněpedagogického poradenství, které vychází z domacích i zahraničních výzkumů.
Anotace anglicky
The paper deals with issues of early intervention. The chapter next presents a comprehensive modern approach to supporting children with profound disabilities and their families. It deals with the characteristics of an integrated approach and describes its different stages. Concluding the chapter, the author states selected methods and forms of work in children with profound disabilities which come out from home-made and foreign research.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 14. 8. 2022 08:54