C
2012
Cross-cultural differences in the use of discourse markers by Czech and German students of English in the genre of Master's theses
POVOLNÁ, Renata
Základní údaje
Originální název
Cross-cultural differences in the use of discourse markers by Czech and German students of English in the genre of Master's theses
Název česky
Mezikulturní rozdíly v používání diskurzních ukazatelů českými a německými studenty v žánru diplomových prací
Vydání
1. vyd. Bern, Insights into Academic Genres, od s. 329-351, 23 s. Linguistic Insights. Vol. 160. 2012
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Švýcarsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/12:00057676
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
discourse markers; cross-cultural differences; master's theses; causal relations; contrastive relations; causal markers; contrastive markers
Klíčová slova anglicky
discourse markers; mezikulturní rozdíly; diplomové práce; příčinné vztahy; kontrastivní vztahy; příčinné ukazatele; kontrastivní ukazatele
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
The study investigates differences between the ways in which novice non-native writers from the two different discourse communities, namely the Czech Republic and Germany, have adopted the appropriate use of causal and contrastive discourse markers when building coherent relations in academic texts, notably in the genre of Master's theses.
Česky
Studie zkoumá rozdíly mezi způsoby, jakým začínající autoři ze dvou různých diskurzních komunit, jmenovitě z České republiky a z Německa, jsou schopni používat příčinné a kontrastivní diskurzní ukazatele při výstavbě koherentních vztahů v akademických textech, zvláště v žánru diplomových prací.
Návaznosti
GA405/08/0866, projekt VaV | Název: Koherence a koheze v anglickém diskurzu | Investor: Grantová agentura ČR, Koherence a koheze v anglickém diskurzu |
|
Zobrazeno: 7. 11. 2024 09:57