ROHLÍKOVÁ, Lucie, Jana VEJVODOVÁ, Jiří ZOUNEK a Ondřej BÁRTA. Informační a komunikační technologie a jejich využití při studiu na vysoké škole. In Kvalita ve vzdělávání : XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, Praha, 10.-12. září 2012. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Informační a komunikační technologie a jejich využití při studiu na vysoké škole
Název anglicky Information and communication technologies and their use in study at the university
Autoři ROHLÍKOVÁ, Lucie (203 Česká republika), Jana VEJVODOVÁ (203 Česká republika), Jiří ZOUNEK (203 Česká republika, garant, domácí) a Ondřej BÁRTA (203 Česká republika, domácí).
Vydání Kvalita ve vzdělávání : XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, Praha, 10.-12. září 2012, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/12:00061462
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky vysoké školy; e-learning; výzkum; učení; studium; studenti; osobní učební prostředí
Klíčová slova anglicky higher education; e-learning; research; study;student; personal learning environment
Štítky e-learning, Education, effects of ICT use, higher education, LMS, questionaire, research in education, rivok, teaching environment, University, university-level teaching
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 7. 4. 2013 14:39.
Anotace
Příspěvek je výstupem výzkumného projektu, který probíhá ve spolupráci Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně a Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni. Cílem je poznat (prostřednictvím kvantitativních metod) proces učení současné generace studentů se zaměřením na využívání moderních technických prostředků a elektronických zdrojů při studiu. Projekt svým charakterem přímo navazuje na předchozí výzkum z roku 2010, kdy byl na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně proveden kvalitativní výzkum (ČAPV 2010).
Anotace anglicky
The paper presents selected findings from a research project carried out in collaboration Philosophical Faculty of Masaryk University in Brno, Faculty of Education, University of West Bohemia in Pilsen. The aim is to identify (through quantitative methods), the learning process of the present generation of students with a focus on the use of modern technology and electronic resources for study.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 00:06