ZOUNEK, Jiří. E-learning : komplementarita a flexibilita přístupů k učení (se). 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název E-learning : komplementarita a flexibilita přístupů k učení (se)
Název anglicky E-learning : flexibility and complementarity of approaches to learning (with)
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/12:00061466
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky teorie učení; e-learning; student; osobní učební prostředí
Klíčová slova anglicky theory of learning; e-learning; student; personal learning environment
Štítky higher education, learning, learning environment, rivok, theory
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 11. 4. 2013 23:03.
Anotace
Přednáška se zaměří na vybrané teoretické přístupy k problematice učení, které pomáhají proniknout hlouběji do problematiky výuky a učení a na základě toho efektivněji používat online technologie v učení (se). Teoretické přístupy totiž mimo jiné naznačují, jak lze učení řídit, na co klást důraz nebo jaké jsou role jeho jednotlivých aktérů. Teoretická východiska tak vedou k pedagogickým úvahám o možnostech zapojení technologií ve vzdělávání a současně zabraňují zjednodušujícímu zkušenostnímu či technicistnímu pohledu na e-learning. V rámci přednášky budou prezentovány rovněž příklady aplikací teoretických východisek do podoby online kurzů.
Anotace anglicky
The lecture will focus on selected theoretical approaches to (online) learning. Theoretical approaches to learning that helps penetrate deeper into the problems of teaching and learning, based on effective use of technology in online learning (with). Theoretical approaches is, among other things suggest learning how to drive, what to emphasize and what are the roles of the various actors. Theoretical background and pedagogical considerations lead to the involvement of the possibilities of technology in education and at the same time preventing technological oriented or simplistic view of e-learning. The lectures will also be presented theoretical examples of applications into online courses.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 09:55