Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1070461, author = {Kunc, Josef and Tonev, Petr and Frantál, Bohumil and Szczyrba, Zdeněk}, booktitle = {Výroční konference České geografické společnosti "Nové výzvy pro geografii"}, keywords = {shopping centres; localization; commuting to retail shops; shopping behaviour; the Czech Republic; Brno}, language = {cze}, title = {Nákupní centra v České republice a v Brně – vybrané aspekty}, year = {2012} }
TY - CONF ID - 1070461 AU - Kunc, Josef - Tonev, Petr - Frantál, Bohumil - Szczyrba, Zdeněk PY - 2012 TI - Nákupní centra v České republice a v Brně – vybrané aspekty KW - shopping centres KW - localization KW - commuting to retail shops KW - shopping behaviour KW - the Czech Republic KW - Brno N2 - Nákupní centra jsou velice úspěšným fenoménem současné doby. O jejich expanzi lze v České republice hovořit od konce 90. let a zdá se, že hlavní vlna výstavby se zarazila spolu s počínající ekonomickou krizí v roce 2008. Některá centra mají problémy s odlivem zákazníků a první již také skončila. Trh je do značné míry nasycený a konkurence je velká. Rozhodujícími faktory úspěchu se stávají atraktivní lokalita, vhodný mix nájemců a stále populárnější možnosti zábavy a trávení volného času. Kontroverzní zůstává lokalizace velkých nákupních center mimo urbánní rezidenční prostor, ale i v blízkosti městských center, jež v důsledku odlivu návštěvníků nezřídka ztrácejí svoji obchodní a společenskou funkci. Prostorová a socioekonomická analýza nákupních center v České republice a v Brně je doplněna o vybrané výsledky výzkumu spádovosti za maloobchodem (jehož součástí jsou i nákupní centra) a nákupního chování ve vnitřním Brně. ER -
KUNC, Josef, Petr TONEV, Bohumil FRANTÁL a Zdeněk SZCZYRBA. Nákupní centra v České republice a v Brně – vybrané aspekty. Online. In \textit{Výroční konference České geografické společnosti ''Nové výzvy pro geografii''}. 2012, [citováno 2024-04-24]
|