TRNA, Josef a Jan KREJČÍ. Web Support of Experiments. In Costa, M.F., Dorio, B.V., Erdogan, M. Erantay, N. Proceedings of the 9th International Conference on Hands-on Science. Antalya, Turkey: Akdeniz Univerzity, Antalya, Turkey, 2012. s. 203-206. ISBN 978-989-98032-0-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Web Support of Experiments
Název česky Web podpora experimentů
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan KREJČÍ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Antalya, Turkey, Proceedings of the 9th International Conference on Hands-on Science, od s. 203-206, 4 s. 2012.
Nakladatel Akdeniz Univerzity, Antalya, Turkey
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Turecko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00061534
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-989-98032-0-6
Klíčová slova česky experiment; ICT; multimedia; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky experiment; ICT; multimedia; science education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 22. 3. 2015 21:22.
Anotace
Rapid development of ICT makes it possible to support education. The objective of this study is presentation of research results of the development of multimedia support application for experimentation: “Web Support of Experiments“. Used research method js desing-based research.
Anotace česky
Rychlý rozvoj ICT dává možnost podpory výuky. Cílem studie je prezentace výzkumných výsledků multimediální podpory experimentů: "Web Support of Experiments." Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 30. 6. 2022 14:33