ČECH, Tomáš a Simona KORYČÁNKOVÁ. Socialnyj pedagog – jego obrazovanije i professionalnaja orientacija v Češskoj Respublike. In Frizen, M. A. (ed.). Socialnoe razvitije i stanovlenije ličnosti v obrazovatělnoj srede Kamčatskogo kraja. Petropavlovsk-Kamčatskij: Ministerstvo obrazovanija i nauki Kamčatskogo kraja, 2012. s. 53-63. ISBN 978-5-7968-0463-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Socialnyj pedagog – jego obrazovanije i professionalnaja orientacija v Češskoj Respublike
Název česky Sociální pedagog – vzdělávání a profesní uplatnění v České republice
Název anglicky Social educator - education and career opportunities in the Czech Republic
Autoři ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) a Simona KORYČÁNKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Petropavlovsk-Kamčatskij, Socialnoe razvitije i stanovlenije ličnosti v obrazovatělnoj srede Kamčatskogo kraja, od s. 53-63, 11 s. 2012.
Nakladatel Ministerstvo obrazovanija i nauki Kamčatskogo kraja
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rusko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00061583
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-5-7968-0463-6
Klíčová slova česky sociální pedagogika; sociální pedagog; odborná příprava; uplatnění; kompetence; výchovně-vzdělávací systém; sociální systém země
Klíčová slova anglicky social pedagogy; social educator; training; competence; educational system; social system of the country
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Simona Koryčánková, Ph.D., učo 2596. Změněno: 25. 2. 2013 19:56.
Anotace
V statje razgraničena rol socialnogo pedagoga v obrazovatelno-vospitatelnoj sisteme i socialnoj sfere v Češskoj Respublike. Statja osnovyvajetsja na rezultatah issledovatelskih poiskov avtorov i v někotoryh aspektah sravnivajetsja opyt, poluchennyj vo vremja naučno-issledovatelskoj stažirovki avtorov v Kamčatskom Gosudarstvennom Universitete Vitusa Beringa. Avtory sosredotočili vnimanie na razvitie napravlenija socialnoj pedagogiki, uslovijah obrazovanija socialnyh pedagogov, ih profilja i kompetencii pri reshenii socialnyh problem.
Anotace česky
Příspěvek vymezuje roli sociálního pedagoga ve výchovně-vzdělávacím systému a sociální sféře v České republice. Vychází z odborných a výzkumných poznatků autorů a v dílčích aspektech komparuje poznatky se zkušenostmi z Ruské federace, které autoři příspěvku získali při své výzkumné stáži na Kamčatské státní univerzitě Vituse Beringa. Zaměřuje se hlouběji na vývoj oboru sociální pedagogika, podmínky vzdělávání sociálních pedagogů, jejich uplatnění a kompetence k řešení sociálních problémů.
Anotace anglicky
The article defines the role of the social educator in the educational system and the social sphere of the Czech Republic. This article compares an experts knowledge and research aspects of the individual authors, with their experience from the Russian Federation which was received during their research internship at Kamchatka State University of Vitus Bering. The article focuses more closely on the development of social pedagogy, educational conditions for social educator, application of their knowledge and competencies to address social problems.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 17. 8. 2022 14:51