TRNKOVÁ, Kateřina. Geografický prostor v českém pedagogickém výzkumu základních škol. Online. In Kvalita ve vzdělávání : XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, Praha, 10.-12. září 2012. 2012, [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Geografický prostor v českém pedagogickém výzkumu základních škol
Název česky Geografický prostor v českém pedagogickém výzkumu základních škol
Název anglicky Geographical space in Czech educational research of elementary schools
Autoři TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání Kvalita ve vzdělávání : XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, Praha, 10.-12. září 2012, 2012.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/12:00061660
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky výzkum základních škol; městské prostředí; venkov
Klíčová slova anglicky research of elementary schools; urban area; the countryside
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 7. 4. 2013 14:36.
Anotace
Příspěvek prezentuje výsledky metaanalýzy výzkumných zpráv z empirických výzkumů základních škol s ohledem na to, zda a jak pracují s geografickým umístěním těchto škol.
Anotace anglicky
The text present metaanalysis of the empirical research of elementary school. It focuses on the geographical localization as a factor influencing education.
Návaznosti
MUNI/21/TRN/2012, interní kód MUNázev: Český pedagogický výzkum základních škol na venkově
Investor: Masarykova univerzita, Český pedagogický výzkum základních škol na venkově
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 17:12