TRNKOVÁ, Kateřina. Educational Research of Rural Elementary Schools. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Educational Research of Rural Elementary Schools
Název česky Pedagogický výzkum venkovských základních škol
Autoři TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2012.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/12:00061679
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky empirický výzkum; vzdělávání na venkově; základní školy
Klíčová slova anglicky emipirical research; rural education; elementary schools
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Zdeňka Mácková, učo 2295. Změněno: 24. 3. 2013 21:32.
Anotace
The paper presents results of metaanalysis of Czech empirical research realised on elementary schools. Results show that this kind of research pay very little attention to rural schools.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje výsledky metanalýzy českého výzkumu realizovaného na základních školách, které ukazují, že venkovským školám je věnována minimální pozornost.
Návaznosti
MUNI/21/TRN/2012, interní kód MUNázev: Český pedagogický výzkum základních škol na venkově
Investor: Masarykova univerzita, Český pedagogický výzkum základních škol na venkově
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 08:07