Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1072637, author = {Hricová, Lenka and Doležalová, Lenka}, address = {Olomouc}, booktitle = {Sborník textů z XII. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a VII. mezinárodní dramaterapeutické konference pořádané na téma: "Teorie praxi - praxe teorii."MI}, edition = {1. vydání}, editor = {POTMĚŠIL, M.}, keywords = {study at the university; field experience; special education; student of the education of persons with hearing impairment; teacher at the university}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Olomouc}, isbn = {978-80-244-2966-3}, pages = {698-711}, publisher = {UPOL}, title = {Význam teorie pro praxi a význam praxe pro teorii – Analýza postojů studentů oboru surdopedie k odborným praxím}, url = {http://uss.upol.cz/cz/soubory/sbornik-2011.pdf}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1072637 AU - Hricová, Lenka - Doležalová, Lenka PY - 2012 TI - Význam teorie pro praxi a význam praxe pro teorii – Analýza postojů studentů oboru surdopedie k odborným praxím PB - UPOL CY - Olomouc SN - 9788024429663 KW - study at the university KW - field experience KW - special education KW - student of the education of persons with hearing impairment KW - teacher at the university UR - http://uss.upol.cz/cz/soubory/sbornik-2011.pdf N2 - Obsahem předkládaného příspěvku jsou postoje studentů oboru surdopedie k odborným praxím a jejich analýza v rámci zkoumání významu teorie pro praxi a obráceně významu praxe pro teorii. V článku je prezentována část výsledků výzkumného šetření, provedeného mezi studenty Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity – oborů Speciální pedagogika a Speciální pedagogika – komunikační techniky, která byla zpracována na základě analýzy vyjádření studentů k oblasti praxe v souvislosti s teorií. Cílem výzkumu bylo zjištění situace v rámci spolupráce studentů a poskytovatelů praxe z pohledu studentů. ER -
HRICOVÁ, Lenka and Lenka DOLEŽALOVÁ. Význam teorie pro praxi a význam praxe pro teorii – Analýza postojů studentů oboru surdopedie k odborným praxím (The importance of the theory for the practice and the practice for the theory – The analyse of attitudes of students of the education of persons with hearing impairment to field experience). In POTMĚŠIL, M. \textit{Sborník textů z XII. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a VII. mezinárodní dramaterapeutické konference pořádané na téma: ''Teorie praxi - praxe teorii.''MI}. 1. vydání. Olomouc: UPOL, 2012. p.~698-711. ISBN~978-80-244-2966-3.
|