Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1073217, author = {Bazalová, Barbora}, address = {Brno}, booktitle = {Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs}, edition = {první}, editor = {Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.)}, keywords = {autism spectrum disorder; research; integration}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5941-2}, pages = {236-252}, publisher = {Paido}, title = {Interpretace výsledků a diskuse k šetření ve třídách s integrovanými žáky s poruchami autistického spektra}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1073217 AU - Bazalová, Barbora PY - 2012 TI - Interpretace výsledků a diskuse k šetření ve třídách s integrovanými žáky s poruchami autistického spektra PB - Paido CY - Brno SN - 9788021059412 KW - autism spectrum disorder KW - research KW - integration N2 - V příspěvku jsou představeny výsledky výzkumného šetření realizovaného ve třídách s integrovanými žáky s poruchami autistického spektra v Jihomoravském kraji. Šetření se zaměřilo na zjištění situace v těchto třídách, uskutečněné modifikace a opatření, postoje pedagogů, projevy žáků a další faktory ovlivňující průběh edukace. ER -
BAZALOVÁ, Barbora. Interpretace výsledků a diskuse k šetření ve třídách s integrovanými žáky s poruchami autistického spektra. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). \textit{Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs}. první. Brno: Paido. s.~236-252. ISBN~978-80-210-5941-2. 2012.
|