STŘELEC, Stanislav. Rodičovské identifikace nadání dítěte a možnosti institucionální podpory při jejich rozhodování. In MALACH, J.; SKLENÁŘOVÁ, N. PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA A EVALUACE 2012. Ostrava: UNIVERSITAS OSTRAVIENSIS. s. 299-307. ISBN 978-80-7464-167-1. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rodičovské identifikace nadání dítěte a možnosti institucionální podpory při jejich rozhodování
Název anglicky Parents’ identifications of child’s gift and possibilities of institutional support during their decisions
Autoři STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Ostrava, PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA A EVALUACE 2012, od s. 299-307, 9 s. 2012.
Nakladatel UNIVERSITAS OSTRAVIENSIS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00062207
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7464-167-1
Klíčová slova česky výzkumné nálezy; nadané dítě; rodiče; identifikace nadání; postoje rodičů; institucionální podpora
Klíčová slova anglicky research findings; gifted child; parents; identification of gift; parents’ attitudes; institutional support
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., učo 211. Změněno: 31. 3. 2013 09:49.
Anotace
Rodiče patří k prvním činitelům, kteří se setkávají s netypickými projevy u svých nadaných dětí. Tento jev provázejí různé podoby rodičovských reakcí. Jaké způsoby kvalifikované institucionální podpory mohou rodiče v těchto situacích očekávat? Na tuto a další související otázky hledá odpověď náš příspěvek, který je součástí řešení Výzkumného záměru PdF MU Brno MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V textu jsou prezentovány výsledky výzkumu.
Anotace anglicky
Parents are considered to be first factors which meet with atypical manifestations by their gifted children. This occurence is accompanied by various kinds of parents’ responses. What kinds of qualified institutional support can parents expect in such situations? The answer to this and subsequent questions can be found in our paper, which is a part of Faculty of Education’s Research Intent MSM0021622443 Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education. In the text are presented the results of the research.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 12:55