BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Příprava učitelů pro inkluzivní vzdělávání ve středních školách. In Lechta, V. (ed.). Výchovný aspekt inkluzívnej edukácie a jeho dimenzie. 1. vydání. Bratislava: PhDr. Milan Štefanko - IRIS, Bratislava, 2012. s. 301-315. ISBN 978-80-89256-89-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Příprava učitelů pro inkluzivní vzdělávání ve středních školách
Název česky Příprava učitelů pro inkluzivní vzdělávání ve středních školách
Název anglicky Preparing Teachers for Inclusive Education in Secondary Schools
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vydání. Bratislava, Lechta, V. (ed.). Výchovný aspekt inkluzívnej edukácie a jeho dimenzie. od s. 301-315, 15 s. 2012.
Nakladatel PhDr. Milan Štefanko - IRIS, Bratislava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00062235
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-89256-89-1
Klíčová slova česky příprava učitelů inkluzivní vzdělávání střední školy odborné předměty žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Klíčová slova anglicky inclusive education teacher training; secondary school; vocational subjects; pupils with special educational needs
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 28. 3. 2013 08:53.
Anotace
Kapitola je zaměřena na problematiku přípravy učitelů pro inkluzivní vzdělávání na středních školách se zaměřením na učitelství odborných předmětů. Obsahuje analýzu pojmu inkluzivní vzdělávání z vývojového hlediska u nás i v zahraničí. Dále představuje realizované výzkumné aktivity.
Anotace anglicky
The chapter focuses on the issue of teacher training for inclusive education in secondary schools with a focus on teaching vocational subjects. Contains an analysis of the concept of inclusive education from a developmental point of view in this country and abroad. Further research activity is realized.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 6. 7. 2022 19:11