FOLTOVÁ, Lucie and Roman HYTYCH. Hra „Na pošťáka“ jako příklad terapeutické intervence v rámci skupinové psychoterapie s dospívajícími („Playing Postman“ Game as an Example of Therapeutic Intervention in the Group Psychotherapy Setting with Adolescents). Psychoterapie. Brno: FSS MU, 2012, vol. 6, No 3, p. 192-201. ISSN 1802-3983. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1077821, author = {Foltová, Lucie and Hytych, Roman}, article_location = {Brno}, article_number = {3}, keywords = {therapeutic interventions; group psychotherapy; conduct disorder; adolescents; feedback}, language = {cze}, issn = {1802-3983}, journal = {Psychoterapie}, title = {Hra „Na pošťáka“ jako příklad terapeutické intervence v rámci skupinové psychoterapie s dospívajícími}, volume = {6}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1077821 AU - Foltová, Lucie - Hytych, Roman PY - 2012 TI - Hra „Na pošťáka“ jako příklad terapeutické intervence v rámci skupinové psychoterapie s dospívajícími JF - Psychoterapie VL - 6 IS - 3 SP - 192-201 EP - 192-201 PB - FSS MU SN - 18023983 KW - therapeutic interventions KW - group psychotherapy KW - conduct disorder KW - adolescents KW - feedback N2 - Cílem našeho příspěvku je přiblížit možnosti psychoterapeutické skupinové práce s populací adolescentů. Teoretická část se věnuje relevantním charakteristikám období dospívání a současně se zabývá vhodností využití skupinových terapeutických intervencí a jejich specifiky v rámci práce s touto populací. Následuje popis konkrétní intervence ověřené v praxi, zaměřené na nácvik poskytování zpětné vazby, která však rozvíjí i další psychosociální kompetence. V závěru práce je popsáno další využití této techniky, její limity i možná rizika. ER -
FOLTOVÁ, Lucie and Roman HYTYCH. Hra „Na pošťáka“ jako příklad terapeutické intervence v rámci skupinové psychoterapie s dospívajícími („Playing Postman“ Game as an Example of Therapeutic Intervention in the Group Psychotherapy Setting with Adolescents). \textit{Psychoterapie}. Brno: FSS MU, 2012, vol.~6, No~3, p.~192-201. ISSN~1802-3983.
|