PECINA, Pavel a Josef PECINA. Výukové metody v práci učitelů vysoké školy (se zaměřením na technické a přírodovědné předměty) – výuková opora. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2012, 64 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výukové metody v práci učitelů vysoké školy (se zaměřením na technické a přírodovědné předměty) – výuková opora
Název česky Výukové metody v práci učitelů vysoké školy (se zaměřením na technické a přírodovědné předměty) – výuková opora
Název anglicky Teaching methods in the work of the teachers college (with a focus on technical and scientific subjects) - educational support
Autoři PECINA, Pavel a Josef PECINA.
Vydání Brno, 64 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky zdůvodnění řešené problematiky, výukové metody, členění metod, volba metod, vysokoškolská přednáška a cvičení, problémová metoda, učení v životních situacích
Klíčová slova anglicky justification of the topic, teaching methods, classification methods, choice of methods, university lectures and tutorials, problem method, learning in life situations
Změnil Změnil: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D., učo 20597. Změněno: 21. 2. 2013 09:29.
Anotace
Výuková opora je určena studentům učitelství odborných technických předmětů se zaměřením na vysokoškolskou výuku. Pozornost jsme věnovali podstatě metod, členění metod, volbě metod, vysokoškolské přednášce a cvičení na technické vysoké škole a vybraným aktivizujícím a komplexním výukovým metodám. Text je doplněn aplikačními modelovými příklady využití jednotlivých metod v technickém a přírodovědném vzdělávání. Na závěr je uveden přehled otázek a písemných úkolů k řešené problematice
Anotace anglicky
Educational support is designed for students of vocational technical courses with a focus on higher education. Attention was paid to basically methods, classification methods, choice of methods, university lecture and exercises on the technical college and selected actively and comprehensive teaching methods. The text is supplemented with examples of model application of methods in technical and science education. The conclusion is a summary of questions and written tasks to solve problems.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 13:17