VALOVÁ, Lucie a Luděk JANČÁŘ. Internet, podcast - dotazníkové šetření. In METODOLOGICKÉ OTÁZKY VÝZKUMU V DIDAKTICE CHEMIE. RESEARCH METHODOLOGY OF CHEMISTRY EDUCATION. Sborník přednášek z Mezinárodního semináře doktorského studia. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 181-185. ISBN 978-80-210-5908-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Internet, podcast - dotazníkové šetření
Název česky Internet, podcast - dotazníkové šetření
Název anglicky Internet, podcast - survey
Autoři VALOVÁ, Lucie (203 Česká republika) a Luděk JANČÁŘ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, METODOLOGICKÉ OTÁZKY VÝZKUMU V DIDAKTICE CHEMIE. RESEARCH METHODOLOGY OF CHEMISTRY EDUCATION. Sborník přednášek z Mezinárodního semináře doktorského studia. od s. 181-185, 5 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00062320
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5908-5
Klíčová slova česky podcast; internet; vzdělávání; multimédia; dotazníkové šetření
Klíčová slova anglicky podcast; internet; education; multimedia; survey
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Luděk Jančář, CSc., učo 1692. Změněno: 21. 2. 2013 12:55.
Anotace
Tato studie je součástí snahy o představení podcastu jako efektivního a moderního způsobu získávání informací pro studenty a stejně tak i jejich publikování pro pedagogy. Za tímto účelem byl proveden výzkum, spojený s dotazníkovým šetřením, zmapování situace na školách, ve kterých je podcast aplikován ve výuce chemie. Ze získaných výsledků vyplývá, že téměř všichni žáci mají jak doma, tak ve škole, přístup na internet. Nejdůležitější předpoklad pro nasazení podcastů je tedy splněn. Dále se ukázalo, že žáci jsou zvyklí internet používat i pro rozšiřování svých vědomostí. Cílová skupina je tedy z hlediska zvyklostí pro použití podcastu připravená. Stejně tak i vybavenost přenosnými zařízeními pro přehrávání podcastů je velká. Je možné tedy podcasty optimalizovat i pro tato zařízení tak, aby žáci mohli mít vzdělávací materiály neustále s sebou.
Anotace anglicky
The contribution deals with survey of the research focused on utilization of Internet for education and investigates the situation on basic schools where we are going to use podcast for teaching of chemistry. We found that the Internet is widely available and students are prepared for podcast.
VytisknoutZobrazeno: 2. 7. 2022 01:03