SYSLOVÁ, Zora and Veronika NAJVAROVÁ. Předškolní vzdělávání v České republice pohledem pedagogického výzkumu. (Pre-primary education in the Czech Republic through the lenses of the educational research). Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti. Brno: Česká pedagogická společnost, 2012, neuveden, 22(4), p. 490–515, 25 pp. ISSN 1211-4669. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-4-490. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1078930, author = {Syslová, Zora and Najvarová, Veronika}, article_location = {Brno}, article_number = {22(4)}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-4-490}, keywords = {pre-primary education; review paper; educational research}, language = {cze}, issn = {1211-4669}, journal = {Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti}, title = {Předškolní vzdělávání v České republice pohledem pedagogického výzkumu.}, volume = {neuveden}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1078930 AU - Syslová, Zora - Najvarová, Veronika PY - 2012 TI - Předškolní vzdělávání v České republice pohledem pedagogického výzkumu. JF - Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti VL - neuveden IS - 22(4) SP - 490–515 EP - 490–515 PB - Česká pedagogická společnost SN - 12114669 KW - pre-primary education KW - review paper KW - educational research N2 - Studie přináší přehled témat a empirických výzkumů provedených v oblasti předškolního vzdělávání v České republice v letech 2000–2010. Autorky provedly analýzu výzkumů, které byly ve sledovaném čase publikovány v odborných časopisech a relevantních sbornících. Hlavními cíli předkládané studie bylo analyzovat témata, kterými se výzkum v oblasti předškolního vzdělávání zabýval, a shrnout hlavní poznatky, které takový výzkum přinesl. V závěru studie jsou analyzované výzkumy shrnuty z pohledu obsahového a metodologického. ER -
SYSLOVÁ, Zora and Veronika NAJVAROVÁ. Předškolní vzdělávání v České republice pohledem pedagogického výzkumu. (Pre-primary education in the Czech Republic through the lenses of the educational research). \textit{Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti}. Brno: Česká pedagogická společnost, 2012, neuveden, 22(4), p.~490–515, 25 pp. ISSN~1211-4669. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-4-490.
|