BINDEROVÁ, Radka. Využití keyboardů v hodinách hudební výchovy. Teoretické reflexe hudební výchovy. Brno: Masarykova univerzita, 2012, roč. 8, č. 1, s. 7-16, 9 s. ISSN 1803-1331.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití keyboardů v hodinách hudební výchovy
Název anglicky The Use of Keyboards in Music Education
Autoři BINDEROVÁ, Radka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Teoretické reflexe hudební výchovy, Brno, Masarykova univerzita, 2012, 1803-1331.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00062465
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Keyboard; průzkum; hudební výchova; srovnání; elektronické klávesové nástroje; elektronické nástroje; technologie v hudební výchově
Klíčová slova anglicky Keyboard; exploration; music education; comparison; electronic instruments; electronic keyboards; technology in music education
Změnil Změnila: Mgr. Radka Binderová, Ph.D., učo 209724. Změněno: 3. 3. 2013 19:48.
Anotace
Článek je zaměřen na využívání keyboardů v hodinách hudební výchovy na základní škole a porovnává data získané z výzkumu autorky uskutečněného v roce 2005 se současným stavem.
Anotace anglicky
The article focuses on the use of keyboards in school music lessons at primary school and it compares data from a survey conducted by the author in 2005 with the current situation.
Návaznosti
MUNI/A/1025/2009, interní kód MUNázev: Výzkum využití multimediálnich technologií v hudební výchově (Akronym: Hudmédia)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum využití multimediálnich technologií v hudební výchově, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 6. 2022 10:31