VAŇKOVÁ, Šárka. CLIL jako jedna z inovativních metod v současném vzdělávání. Teoretické reflexe hudební výchovy. Brno: Masarykova univerzita, 2012, roč. 8, č. 1, s. 31-38. ISSN 1803-1331.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CLIL jako jedna z inovativních metod v současném vzdělávání
Název anglicky CLIL as an Innovative Method in Contemporary Education
Autoři VAŇKOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Teoretické reflexe hudební výchovy, Brno, Masarykova univerzita, 2012, 1803-1331.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00062466
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky CLIL; hudební výchova; pedagog; výzkum
Klíčová slova anglicky CLIL; music education; teacher; research
Změnil Změnila: Mgr. Šárka Dostálová, Ph.D., učo 220747. Změněno: 21. 3. 2013 19:44.
Anotace
CLIL jako metoda integrace cizího jazyka do odborného nejazykového předmětu se stává jedním z dnešních trendů zahraničního i českého vzdělávání. Text pojednává o CLILu v hudební výchově, poskytuje srovnání současných výzkumů a hodnotí výhody a nevýhody této inovativní metody. Jedná se o původní výsledky výzkumu autorky.
Anotace anglicky
CLIL as a method of an integration of foreign language into non-language school subject is becoming one of today's trends in education. The text deals with CLIL in music education, provides a comparison of current researches and evaluates advantages and disadvantages of this innovative method.
VytisknoutZobrazeno: 4. 2. 2023 17:03