SOCHOROVÁ, Lucie. Do Music Teachers Really Want to Teach? In Sedláček, Marek (ed.). Topical Issues of Contemporary Music Education. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 89-98. ISBN 978-80-210-6102-6. doi:10.5817/CZ.MUNI.P210-6102-2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Do Music Teachers Really Want to Teach?
Název česky Chtějí učitelé hudební výchovy opravdu učit?
Autoři SOCHOROVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Topical Issues of Contemporary Music Education, od s. 89-98, 10 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00067587
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6102-6
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6102-2012
UT WoS 000326565400010
Klíčová slova anglicky music teacher; teaching; music pedagogy; career
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 2. 4. 2014 09:12.
Anotace
The study focuses on the music teachers' satisfaction with their professional career. It takes into account the results of researches on these issues (their motivation, social status, personal qualities, level of instrumental skills, etc.), which were conducted in the last years. It also touches the professional standard, that defines the key competences of teachers (pedagogical workers). The study is based on the survey results coming from the author's thesis.
Návaznosti
MUNI/A/0885/2011, interní kód MUNázev: Hudební preference vysokoškolských studentů (Akronym: hudpreference)
Investor: Masarykova univerzita, Hudební preference vysokoškolských studentů, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 7. 7. 2022 13:34