ČECH, Tomáš. Pozice učitele v soudobé společnosti a negativní fenomény ztěžující jeho práci. In Sedlář, P. (ed.). Sborník příspěvků 1. ročníku Konference k aktuálním tématům pedagogické praxe. Uherský Brod: Občanské sdružení Tenebrae fascarum. s. 7-12. ISBN 978-80-260-1628-1. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pozice učitele v soudobé společnosti a negativní fenomény ztěžující jeho práci
Název česky Pozice učitele v soudobé společnosti a negativní fenomény ztěžující jeho práci
Autoři ČECH, Tomáš.
Vydání Uherský Brod, Sborník příspěvků 1. ročníku Konference k aktuálním tématům pedagogické praxe, od s. 7-12, 6 s. 2012.
Nakladatel Občanské sdružení Tenebrae fascarum
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-260-1628-1
Klíčová slova česky učitel; společnost; nároky; šikana; agrese; mobbing; bossing; výzkum
Změnil Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 21. 2. 2013 10:07.
Anotace
Příspěvek se zabývá profesí učitele se zřetelem na jeho pozici v soudobé společnosti, analýze očekávání společnosti od učitele, nároků na jeho práci a v neposlední řadě negativním fenoménům, které ztěžující jeho výchovně-vzdělávací práci, a to jak ze strany žáků (šikana), tak ze strany jeho kolegů (mobbing). Vychází z dlouhodobého odborného a výzkumného zájmu autora, přináší výsledky výzkumů z posledních let.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 20:09