HRICOVÁ, Lenka and Lenka DOLEŽALOVÁ. Specifika přístupu k dětem se sluchovým postižením a dětem s hluchoslepotou (Approaches to Children with Hearing Impairment and Children with Deafblindness). In Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs. 1st ed. Brno: MU, 2012, p. 131-158. ISBN 978-80-210-6044-9. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1080894, author = {Hricová, Lenka and Doležalová, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs}, edition = {1.}, keywords = {child with hearing impairment; child with deafblindness; preschool education; Framework Educational Programme for Preschool Education; nursery school for hearing impaired; inclusive education; counseling centre; parents; hearing aids; cochlear implant}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6044-9}, pages = {131-158}, publisher = {MU}, title = {Specifika přístupu k dětem se sluchovým postižením a dětem s hluchoslepotou}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1080894 AU - Hricová, Lenka - Doležalová, Lenka PY - 2012 TI - Specifika přístupu k dětem se sluchovým postižením a dětem s hluchoslepotou VL - Neuveden PB - MU CY - Brno SN - 9788021060449 KW - child with hearing impairment KW - child with deafblindness KW - preschool education KW - Framework Educational Programme for Preschool Education KW - nursery school for hearing impaired KW - inclusive education KW - counseling centre KW - parents KW - hearing aids KW - cochlear implant N2 - Kapitola je zaměřena na výchovu a vzdělávání dětí se sluchovým postižením a dětí s hluchoslepotou v předškolním věku. Blíže jsou charakterizovány náplň práce speciálně pedagogického centra pro sluchově postižené, speciálně pedagogického centra pro zrakově postižené a mateřské školy pro sluchově postižené. V závěru textu je uveden konkrétní příklad dítěte s hluchoslepotou. Cílem textu je poukázat na význam a specifika vzdělávání dětí se sluchovým postižením a dětí s hluchoslepotou v předškolním věku s ohledem na typ a stupeň postižení a možnosti komunikace. ER -
HRICOVÁ, Lenka and Lenka DOLEŽALOVÁ. Specifika přístupu k dětem se sluchovým postižením a dětem s hluchoslepotou (Approaches to Children with Hearing Impairment and Children with Deafblindness). In \textit{Bartoňová, M., Bytešníková, I. et al. Předškolní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Preschool Education of Children with Special Educational Needs}. 1st ed. Brno: MU, 2012, p.~131-158. ISBN~978-80-210-6044-9.
|