Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1081120, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.}, edition = {1.}, editor = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al.}, keywords = {pupil; special educational needs; Framework Educational Programme for Basic Education; inclusive education; inclusive didactics; research team}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-235-2}, pages = {13-25}, publisher = {Paido}, title = {Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání – šestý rok realizace výzkumného záměru.}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1081120 AU - Vítková, Marie PY - 2012 TI - Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání – šestý rok realizace výzkumného záměru. VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152352 KW - pupil KW - special educational needs KW - Framework Educational Programme for Basic Education KW - inclusive education KW - inclusive didactics KW - research team N2 - V kapitole je prezentován Výzkumný záměr (MSM0021622443) Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, jehož řešitelem je prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. a výzkumné týmy určené k jeho realizaci. Výzkumný záměr (VZ) je koncipován jako výzkum základní, dlouhodobý a intenzivní. Z metodologického hlediska se jedná o dvě dimenze (strategie) řešení problému, o metodologickou dimenzi monografickou a statistickou. V rámci monografické procedury je výzkum řešen jako kvalitativní a výsledkem bude vytvoření epistémé pro empirický výzkum. Předmětem zájmu je formulovat teoretický fundament zkoumaného problému, provést analýzu dostupných materiálů a zpracovat komparativní studie se zahraničím. V rámci statistické procedury se VZ diferencuje metodologicky do oblastí, které jsou identické se subproblémy VZ. VZ je koncipován na období let 2007-2013. Předmětem bádání je systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními potřebami (SVP) v základní škole s důrazem na postupnou implementaci RVP ZV. Výstupy jsou prezentovány po etapách ve formě konferencí a publikační činnosti. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání – šestý rok realizace výzkumného záměru. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. \textit{Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.}. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, s.~13-25. ISBN~978-80-7315-235-2.
|