RABUŠICOVÁ, Milada. Mezigenerační učení jako andragogické téma (Intergenerational learning as the topic for Andragogy). In Súčasný stav a trendy inštitucionalizácie edukácie dospelých : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, Univerzita Komenského, Filozofická fakulta, 11. 10. 2012. 2012.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Mezigenerační učení jako andragogické téma
Name in Czech Mezigenerační učení jako andragogické téma
Name (in English) Intergenerational learning as the topic for Andragogy
Authors RABUŠICOVÁ, Milada (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Súčasný stav a trendy inštitucionalizácie edukácie dospelých : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, Univerzita Komenského, Filozofická fakulta, 11. 10. 2012, 2012.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14210/12:00058065
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) mezigenerační učení; neformální vzdělávání; informální učení; generace; andragogika
Keywords in English intergenerational learning; nonformal education; informal learning; generations; andragogy
Tags rivok
Changed by Changed by: Mgr. Zdeňka Mácková, učo 2295. Changed: 25/3/2013 21:07.
Abstract
Mezigenerační učení se stává důležitým tématem pro andragogický přístup k rozvoji dospělých.
Abstract (in English)
Intergenerational learning is becoming important topic for andragogical approaches to the development of adults.
Links
GA406/09/0427, research and development projectName: Mezigenerační učení: děti, rodiče a prarodiče v neformálním vzdělávání a v informálním učení
Investor: Czech Science Foundation, Intergenerational Learning: children, parents and grandparents in non-formal education and informal learning
PrintDisplayed: 22/6/2024 01:46