CHALOUPKOVÁ, Soňa. Zavádění prvků terapeuticko-formativních přístupů ve vyučovacím procesu na základních školách praktických v České republice (Implementing Formative Therapeutic Approaches in Teaching of Pupils in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities in the Czech Republic). In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI. 1st ed. Brno: Paido, 2012. p. 179-189. ISBN 978-80-7315-235-2. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1081948, author = {Chaloupková, Soňa}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.}, edition = {1.}, keywords = {Mild Intellectual Disability; Education of Pupils with Intellectual Disability; Elementary School for Pupils with Mild Intellectual Disability; Teaching; Formative therapeutic Approaches}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-235-2}, pages = {179-189}, publisher = {Paido}, title = {Zavádění prvků terapeuticko-formativních přístupů ve vyučovacím procesu na základních školách praktických v České republice}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1081948 AU - Chaloupková, Soňa PY - 2012 TI - Zavádění prvků terapeuticko-formativních přístupů ve vyučovacím procesu na základních školách praktických v České republice VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152352 KW - Mild Intellectual Disability KW - Education of Pupils with Intellectual Disability KW - Elementary School for Pupils with Mild Intellectual Disability KW - Teaching KW - Formative therapeutic Approaches N2 - Kapitola je zaměřena na využití prvků terapeuticko-formativních přístupů ve vyučovacím procesu na základních školách praktických v České republice. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován v základních školách praktických v České republice v roce 2011. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření. ER -
CHALOUPKOVÁ, Soňa. Zavádění prvků terapeuticko-formativních přístupů ve vyučovacím procesu na základních školách praktických v České republice (Implementing Formative Therapeutic Approaches in Teaching of Pupils in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilities in the Czech Republic). In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI.}. 1st ed. Brno: Paido, 2012. p.~179-189. ISBN~978-80-7315-235-2.
|