B 2011

Speciálně pedagogická podpora dětí a mládeže se speciálními vzdělávacími potřebami mimo školu

OPATŘILOVÁ, Dagmar and Marie VÍTKOVÁ

Basic information

Original name

Speciálně pedagogická podpora dětí a mládeže se speciálními vzdělávacími potřebami mimo školu

Name in Czech

Speciálně pedagogická podpora dětí a mládeže se speciálními vzdělávacími potřebami mimo školu

Name (in English)

Specifically educational suppot to hldren and youth with spacial educational needs outside school

Edition

první. Brno, 258 pp. 2011

Publisher

MU

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Odborná kniha

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-5693-0

Keywords (in Czech)

Žák se speciálnímí vzdělávacími potřebami; speciálně pedagogická podpora; volnočasová výchova; rodina; podpora zdraví; mediální výchova; technická podpora; pilotní projekt; výzkum

Keywords in English

Pupil with special educational Leeds; Special Educational Support; Leisure Education; Families; Health Support; Media Education; Technical Assistance; Pilot Project; research

Tags

Reviewed
Změněno: 12/3/2013 11:13, doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.

Abstract

V originále

Odborná publikace je členěna do devíti tématických celků s úvodní statí, které se svým zaměřením orientují na problematiku mimoškolní a na další doplňující oblasti. Vychází z výzkumů z České republiky i ze zahraničí.

In English

Professional publicaion contains nine thematic units withan initial article which focuses on the issues of school and other complementary areas. The articles come out from research from Czech republic and from foreign countries.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education