PITNEROVÁ, Pavla. Podmínky pro vzdělávání žáků se sluchovým postižením v běžných školách (Conditions of Education of Pupils with Hearing Impairment in Mainstream Schools). In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. p. 499-506, 7 pp. ISBN 978-80-210-5941-2. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1083420, author = {Pitnerová, Pavla}, address = {Brno}, booktitle = {Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.}, edition = {první}, editor = {Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.)}, keywords = {integration; learning conditions; a pupil with hearing impairments}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5941-2}, pages = {499-506}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Podmínky pro vzdělávání žáků se sluchovým postižením v běžných školách}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1083420 AU - Pitnerová, Pavla PY - 2012 TI - Podmínky pro vzdělávání žáků se sluchovým postižením v běžných školách PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059412 KW - integration KW - learning conditions KW - a pupil with hearing impairments N2 - Text představuje výsledky výzkumu, který vznikl jako součást dizertační práce na téma Determinanty integračního procesu žáků se sluchovým postižením. Výzkumné šetření mělo za cíl zjistit, jak jsou učitelé připraveni na začleňování žáků se zdravotním postižením do škol hlavního vzdělávacího proudu, konkrétně žáků se sluchovým postižením ER -
PITNEROVÁ, Pavla. Podmínky pro vzdělávání žáků se sluchovým postižením v běžných školách (Conditions of Education of Pupils with Hearing Impairment in Mainstream Schools). In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). \textit{Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. p.~499-506, 7 pp. ISBN~978-80-210-5941-2.
|