Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1083424, author = {Vaďurová, Helena and Pančocha, Karel}, address = {Brno}, booktitle = {Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.}, edition = {první}, editor = {Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.)}, keywords = {Inclusion; vocational college; student with SEN; self-assessment tool; Index for Inclusion}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5941-2}, pages = {556-561}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Možnosti sebehodnocení střední odborné školy v oblasti inkluzivního vzdělávání}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 1083424 AU - Vaďurová, Helena - Pančocha, Karel PY - 2012 TI - Možnosti sebehodnocení střední odborné školy v oblasti inkluzivního vzdělávání PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059412 KW - Inclusion KW - vocational college KW - student with SEN KW - self-assessment tool KW - Index for Inclusion N2 - Inkluzivní vzdělávání je v současné době preferovaným a podporovaným přístupem na základních školách v České republice. Stranou zájmu však neoprávněně zůstává střední stupeň vzdělávání. Právě střední odborné školy vzdělávají velké procento žáků se SVP po ukončení základního vzdělání. Inkluzivní přístup, kultura a politika středních odborných škol jsou tak jedním z rozhodujících faktorů úspěšného začlenění žáků se SVP, vytváření adekvátních postojů k osobám s postižením u intaktních žáků a jejich rodičů a také důležitým faktorem sociální inkluze žáků s postižením v dospělosti. Příspěvek představí mezinárodní projekt TILE – Towards Inclusive Learning Environment, který navazuje na výzkum inkluzivního vzdělávání na ZŠ realizovaný v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (2007-2013). ER -
VAĎUROVÁ, Helena and Karel PANČOCHA. Možnosti sebehodnocení střední odborné školy v oblasti inkluzivního vzdělávání (Possibilities of Self-assessment of Vocational Colleges in the Area of Inclusive Education). In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). \textit{Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p.~556-561. ISBN~978-80-210-5941-2.
|