OPATŘILOVÁ, Dagmar. Základní charakteristika podmínek inkluzivní školy (Outline of Prerequisites of Inclusive School). In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 15-25. ISBN 978-80-210-5995-5. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1083457, author = {Opatřilová, Dagmar}, address = {Brno}, booktitle = {Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.}, edition = {1.}, keywords = {Inclusive education; integration; pupil with special educational Leeds; pupil with physical disabilities; conditions; support; research.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5995-5}, pages = {15-25}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Základní charakteristika podmínek inkluzivní školy}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1083457 AU - Opatřilová, Dagmar PY - 2012 TI - Základní charakteristika podmínek inkluzivní školy VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059955 KW - Inclusive education KW - integration KW - pupil with special educational Leeds KW - pupil with physical disabilities KW - conditions KW - support KW - research. N2 - Kapitola se zabývá podmínkami inkluzivního vzdělávání u žáků s tělesným postižením v rovině teoretické i praktické. Dále prezentujeme část výzkumného projektu, který se zabýval současným stavem integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR. ER -
OPATŘILOVÁ, Dagmar. Základní charakteristika podmínek inkluzivní školy (Outline of Prerequisites of Inclusive School). In \textit{Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p.~15-25. ISBN~978-80-210-5995-5.
|