Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1083470, author = {Fialová, Ilona}, address = {Brno}, booktitle = {Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.}, edition = {1.}, editor = {Opatřilová, D., Vítková, M. et al.}, keywords = {helth disadvantage; chronic diseases; celiac disease; education of pupils in primary school; teacher; family cooperation}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5995-5}, pages = {99-113}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Analýza přístupů pedagogů k žákům s celiakií na základních školách}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1083470 AU - Fialová, Ilona PY - 2012 TI - Analýza přístupů pedagogů k žákům s celiakií na základních školách VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059955 KW - helth disadvantage KW - chronic diseases KW - celiac disease KW - education of pupils in primary school KW - teacher KW - family cooperation N2 - V kapitole jsou analyzovány přístupy pedagogů k žákům s celiakií na základních školách v Brně. Výzkumného šetření se zúčastnili pedagogové z vybraných škol. Hlavní výzkumnou otázkou bylo zjistit, jaké přístupy k těmto žákům učitelé nejčastěji volí a jakým způsobem řeší edukační problémy spojené s onemocněním celiakie. V kapitole jsou nejdříve charakterizována teoretická východiska dané problematiky. Následuje stručný popis chronického onemocnění celiakie, jeho etiologie, projevy a léčba. Vybrané výsledky výzkumného šetření pak přibližují získaná data a informace vztahující se k problematice výchovy a vzdělávání žáků s celiakií. ER -
FIALOVÁ, Ilona. Analýza přístupů pedagogů k žákům s celiakií na základních školách (Analysis of Approaches of Teachers Towards Pupils with Celiac Disease in Primary Schools). In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. \textit{Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2012. p.~99-113. ISBN~978-80-210-5995-5.
|