NOVÁKOVÁ, Jana. Vrstevnické vztahy žáků s poruchou autistického spektra jako jeden z faktorů úspěšného inkluzivního vzdělávání (Peer Relationships of Pupils with Autism Spectrum Disorders as one of the Factors of Successful Inclusive Education). In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2012. p. 261-269. ISBN 978-80-210-5995-5. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1083484, author = {Nováková, Jana}, address = {Brno}, booktitle = {Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.}, edition = {1.}, editor = {Opatřilová, D., Vítková, M. et al.}, keywords = {Asperger syndrome; autism spectrum disorders pupil; inclusive education; social network method; peer relationships; classmates; intervention; strategies}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5995-5}, pages = {261-269}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Vrstevnické vztahy žáků s poruchou autistického spektra jako jeden z faktorů úspěšného inkluzivního vzdělávání}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1083484 AU - Nováková, Jana PY - 2012 TI - Vrstevnické vztahy žáků s poruchou autistického spektra jako jeden z faktorů úspěšného inkluzivního vzdělávání VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059955 KW - Asperger syndrome KW - autism spectrum disorders pupil KW - inclusive education KW - social network method KW - peer relationships KW - classmates KW - intervention KW - strategies N2 - Kapitola předkládá výsledky výzkumu založeného na sociometrickém šetření v deseti třídách, kde je integrován žák s Aspergerovým syndromem. Je zde podrobně popsáno ověření výzkumných hypotéz. Význam zjištění a závěry výzkumu jsou diskutovány. ER -
NOVÁKOVÁ, Jana. Vrstevnické vztahy žáků s poruchou autistického spektra jako jeden z faktorů úspěšného inkluzivního vzdělávání (Peer Relationships of Pupils with Autism Spectrum Disorders as one of the Factors of Successful Inclusive Education). In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. \textit{Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2012. p.~261-269. ISBN~978-80-210-5995-5.
|