Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1083490, author = {Sychrová, Pavla}, address = {Brno}, booktitle = {Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.}, edition = {první}, keywords = {social inclusion; pupils with impaired communication abilities; teacher; elementary school}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5996-2}, pages = {53-61}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Podpora sociální inkluze integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností na základní škole}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1083490 AU - Sychrová, Pavla PY - 2012 TI - Podpora sociální inkluze integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností na základní škole VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059962 KW - social inclusion KW - pupils with impaired communication abilities KW - teacher KW - elementary school N2 - Předkládaná kapitola se snaží shrnout dílčí výsledky výzkumů zaměřených na problematiku vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, kteří navštěvují běžnou základní školu. Stěžejním tématem textu jsou možnosti podpory sociální inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v období školní docházky. Výzkumný projekt je zaměřen na analýzu metod práce pedagoga, které by směřovaly k podpoře začleňování žáků do kolektivu a na sebehodnocení žáků s narušenou komunikační schopností v kolektivu intaktních dětí. ER -
SYCHROVÁ, Pavla. Podpora sociální inkluze integrovaných žáků s narušenou komunikační schopností na základní škole. In \textit{Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.}. první. Brno: Masarykova univerzita. s.~53-61. ISBN~978-80-210-5996-2. 2012.
|