Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1083493, author = {Bytešníková, Ilona}, address = {Brno}, booktitle = {Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.}, edition = {první}, keywords = {communication barriers; mother language; minority; pupil; child with different mother language; children of foreign; intercultural differences.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5996-2}, pages = {71-80}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Bariéry v komunikaci u žáků z minorit v základní škole}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1083493 AU - Bytešníková, Ilona PY - 2012 TI - Bariéry v komunikaci u žáků z minorit v základní škole VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059962 KW - communication barriers KW - mother language KW - minority KW - pupil KW - child with different mother language KW - children of foreign KW - intercultural differences. N2 - Aktuální otázkou současné doby je interkulturní vzdělávání. Děti cizinců se často ocitají v prostředí bez porozumění okolí. Pro školní úspěšnost těchto dětí/žáků mají klíčový význam jazykové kompetence, významným faktorem je rovněž postoj rodičů, klima třídy, připravenost učitele. V kapitole je prezentován výzkum zaměřený na analýzu vlivu okolí dítěte z minoritní skupiny na výchovně vzdělávací proces s ohledem na jeho komunikační bariéru. ER -
BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona. Bariéry v komunikaci u žáků z minorit v základní škole (Communication Barriers of Pupils from Minorities in Elementary Schools). In \textit{Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012. p.~71-80. ISBN~978-80-210-5996-2.
|