VOJTOVÁ, Věra. Faktory úspěchu inkluzivní praxe profesní orientace dětí s poruchou chování v institucionální výchově. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 115-125. ISBN 978-80-210-5996-2. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1083499, author = {Vojtová, Věra}, address = {Brno}, booktitle = {Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.}, edition = {první}, keywords = {Behavior disorder; vocational training; inclusion in practice; special educational needs; support; resilience; guiding; research.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5996-2}, pages = {115-125}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Faktory úspěchu inkluzivní praxe profesní orientace dětí s poruchou chování v institucionální výchově}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1083499 AU - Vojtová, Věra PY - 2012 TI - Faktory úspěchu inkluzivní praxe profesní orientace dětí s poruchou chování v institucionální výchově VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059962 KW - Behavior disorder KW - vocational training KW - inclusion in practice KW - special educational needs KW - support KW - resilience KW - guiding KW - research. N2 - V kapitole tematizujeme koncept profesní přípravy u dětí s poruchami chování v institucionální výchově. Opíráme se o prezentované výstupy z našich výzkumů, z nichž prezentujem výběrově ty, které vypovídají o efektivní intervenci a podpoře profesní orientace cílové skupiny. ER -
VOJTOVÁ, Věra. Faktory úspěchu inkluzivní praxe profesní orientace dětí s poruchou chování v institucionální výchově. In \textit{Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~115-125. ISBN~978-80-210-5996-2.
|