C 2012

Faktory úspěchu inkluzivní praxe profesní orientace dětí s poruchou chování v institucionální výchově

VOJTOVÁ, Věra

Basic information

Original name

Faktory úspěchu inkluzivní praxe profesní orientace dětí s poruchou chování v institucionální výchově

Name in Czech

Faktory úspěchu inkluzivní praxe profesní orientace dětí s poruchou chování v institucionální výchově

Name (in English)

Vocational Education Attainments of Challenging Students in Residental Care

Authors

VOJTOVÁ, Věra (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

první. Brno, Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. p. 115-125, 11 pp. 2012

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

RIV identification code

RIV/00216224:14410/12:00063112

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-5996-2

Keywords (in Czech)

porucha chování; předprofesní a profesní příprava; inkluzivní praxe; speciální vzdělávací potřeby; podpora; posilování; provázení; výzkum.

Keywords in English

Behavior disorder; vocational training; inclusion in practice; special educational needs; support; resilience; guiding; research.

Tags

Reviewed
Změněno: 27/2/2013 20:58, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Abstract

V originále

V kapitole tematizujeme koncept profesní přípravy u dětí s poruchami chování v institucionální výchově. Opíráme se o prezentované výstupy z našich výzkumů, z nichž prezentujem výběrově ty, které vypovídají o efektivní intervenci a podpoře profesní orientace cílové skupiny.

In English

Concept of preprofessional education of children with behaviour disorder is the topic of this chapter. The framework is constructed by the selected research outcomes concernig effectiv intervention of the target group.

Links

MUNI/A/0886/2011, interní kód MU
Name: Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (Acronym: IVZVSDP)
Investor: Masaryk University, Category A

Files attached

Faktory_uspechu_inkluzivni_praxe_Voj_1_.pdf
Request the author's version of the file
Faktory_uspechu_inkluzivni_praxe_Voj_1__icmkhdem.pdf
Request the author's version of the file