Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1083503, author = {Červenka, Karel}, address = {Brno}, booktitle = {Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.}, edition = {první}, keywords = {behavioral disorder; behavioral difficulties; reciprocal determinism; children at risk}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5996-2}, pages = {159-169}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {„… si mě vůbec nevšímá…“: Sebevnímání „problémových“ dětí v sociálních vztazích}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1083503 AU - Červenka, Karel PY - 2012 TI - „… si mě vůbec nevšímá…“: Sebevnímání „problémových“ dětí v sociálních vztazích VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059962 KW - behavioral disorder KW - behavioral difficulties KW - reciprocal determinism KW - children at risk N2 - Autor se v textu věnuje roli, kterou má sebevnímání dětí s poruchami chování v rámci sociálních vztahů. Propojuje dílčí zjištění kvantitativního výzkumu Věry Vojtové (2010), která zjistila odlišnosti v sebevnímání mezi dětmi s problémy v chování a s poruchami chování a jejich spolužáky, s dílčími zjištěními autorova kvalitativního výzkumu, která se týkají způsobů, jimiž děti s prouchami chování interpretují reakce druhých. Teoretickým východiskem pro propojení těchto zjištění je Bandurův koncept recipročního determinismu. ER -
ČERVENKA, Karel. „… si mě vůbec nevšímá…“: Sebevnímání „problémových“ dětí v sociálních vztazích. In \textit{Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s.~159-169. ISBN~978-80-210-5996-2.
|