HOREHLEĎ, Petr. Speciální andragogika osob se sociálně patologickými projevy chování jako součást edukace (Special Andragogy for Individuals with Social Pathologies as a Component of Education). In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 197-200. ISBN 978-80-210-5996-2. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1083507, author = {Horehleď, Petr}, address = {Brno}, booktitle = {Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.}, edition = {první}, keywords = {special education; special andragogy; social pathologies}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5996-2}, pages = {197-200}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Speciální andragogika osob se sociálně patologickými projevy chování jako součást edukace}, year = {2012} }
TY - CHAP ID - 1083507 AU - Horehleď, Petr PY - 2012 TI - Speciální andragogika osob se sociálně patologickými projevy chování jako součást edukace VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021059962 KW - special education KW - special andragogy KW - social pathologies N2 - Speciální andragogika jako společenskovědní disciplína je orientovaná na pomoc jedinci v kritických bodech životní dráhy nebo při patologickém průběhu životní dráhy. V průběhu svého života se každý člověk setkává s řadou profesionálů v tzv. pomáhajících profesích, kteří jej institucionálně i funkcionálně ovlivňují. Odbornou způsobilostí k výkonu povolání sociálního pracovníka je podle Zákona o sociálních službách 108/2006 Sb. vysokoškolské vzdělání zaměřené nejen na sociální práci, ale také na speciální pedagogiku. V rámci těchto změn se speciální pedagogika stále více zaměřuje také na oblast dospělosti, neboli dospělého člověka v situacích, které můžeme považovat za sociálně problémové. Kapitola analyzuje současnou situaci vzdělávání ve speciální andragogice se zaměřením na sociálně patologické projevy chování u dospělých. ER -
HOREHLEĎ, Petr. Speciální andragogika osob se sociálně patologickými projevy chování jako součást edukace (Special Andragogy for Individuals with Social Pathologies as a Component of Education). In \textit{Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II.}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p.~197-200. ISBN~978-80-210-5996-2.
|