VOJTOVÁ, Věra. Challenging Literacy At-Risk Children at School for All. In World Literacy Summit: Powerty-Literacy-Future. World Literacy Foundation ABN. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Challenging Literacy At-Risk Children at School for All.
Název česky Podpora gramotnosti u dětí v riziku ve škole pro všechny
Autoři VOJTOVÁ, Věra.
Vydání World Literacy Summit: Powerty-Literacy-Future. World Literacy Foundation ABN, 2012.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Velká Británie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky gramotnost; sociální znevýhodnění; speciální vzdělávací potřeby; děti v riziku; vylučování ze školy; evaluace; výzkum;
Klíčová slova anglicky literacy; social disadvantage; special needs in education; At-risk children; school drop out;
Štítky children with behavioural disorders
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 15. 3. 2013 12:34.
Anotace
Prezentací výstupů z výzkumu autoři poukázali na korelaci mezi neúspěchem ve školní práci, nízkou gramotností a rizikem vývoje problémů v chování.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 17. 8. 2022 11:51