VAŇKOVÁ, Šárka. Projektová výuka v hudební výchově jako současný trend evropského a českého vzdělávání. In Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2012, Vzdělávání a dnešní společnost. 1. vyd. Hradec Králové: Magnanimitas, 2012. s. 270-277. ISBN 978-80-904877-9-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Projektová výuka v hudební výchově jako současný trend evropského a českého vzdělávání
Název česky Projektová výuka v hudební výchově jako současný trend evropského a českého vzdělávání
Název anglicky Project Based Learning in Music as a Current Trend of European and Czech Education
Autoři VAŇKOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí Sapere Aude 2012, Vzdělávání a dnešní společnost, od s. 270-277, 8 s. 2012.
Nakladatel Magnanimitas
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV RIV/00216224:14410/12:00063160
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-904877-9-6
Klíčová slova česky projektová výuka; projekt; hudební výchova; vzdělávání
Klíčová slova anglicky project based learning; project; music education; education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Šárka Dostálová, Ph.D., učo 220747. Změněno: 21. 3. 2013 19:43.
Anotace
Koncepce hudební výchovy již několik let bojuje se stále přítomnou pedagogickou krizí a její prestiž sice pozvolna, avšak bohužel konstantně klesá. Inspirace pro inovaci českého vzdělávání přichází v dnešním globalizovaném světě, založeném na mezinárodní spolupráci, ze zahraničí, kde jsou mnohé výukové metody dlouhodobě ověřovány. Jednou z nich je i projektová výuka, která sice oproti jiným vzdělávacím oblastem v hudební výchově ještě nenašla zcela pevné postavení, avšak postupně se stává velmi přínosným zpestřením. Jedná se o původní výsledky výzkumu autorky.
Anotace anglicky
For several years, the concept of music education has been fighting with still present educational crisis and its prestige is, although slowly, but unfortunately constantly decreasing. Inspiration for innovation of Czech education comes in today's globalized world, based on international cooperation, from abroad, where many learning methods have been already verified. One of them is a project based learning, which have not found quite a strong position in music education as in other educational areas yet, but gradually becomes very beneficial.
VytisknoutZobrazeno: 18. 10. 2021 04:56