Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1084887, author = {Černý, Michal}, article_location = {Brno}, article_number = {1}, keywords = {marketing; marketing in science}, language = {cze}, issn = {1802-9736}, journal = {Inflow : information journal [online]}, title = {Marketing ve vědě?!}, url = {http://www.inflow.cz/marketing-ve-vede}, volume = {6}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1084887 AU - Černý, Michal PY - 2013 TI - Marketing ve vědě?! JF - Inflow : information journal [online] VL - 6 IS - 1 SN - 18029736 KW - marketing KW - marketing in science UR - http://www.inflow.cz/marketing-ve-vede N2 - Autor se v článku zamýšlí nad tím, jak vlastně došlo k tomu, že bylo třeba začít uvažovat o marketingu ve vědě, o "prodeji" vědy a její užitečnosti směrem k většinové společnosti. Na příkladu slavného CERNu uvádí, jaké jsou konkrétní možnosti a příležitosti, které popularizátoři a marketéři vědy mají. ER -
ČERNÝ, Michal. Marketing ve vědě?! (Marketing in science?!). \textit{Inflow : information journal [online]}. Brno, 2013, vol.~6, No~1. ISSN~1802-9736.
|