PROCHÁZKOVÁ, Lucie a Karel PANČOCHA. Towards Inclusive Society through Education and Support. Durch Bildung und Förderung zu einer inklusiven Gesellschaft. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 172 s. ISBN 978-80-210-6107-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Towards Inclusive Society through Education and Support. Durch Bildung und Förderung zu einer inklusiven Gesellschaft.
Název anglicky Towards Inclusive Society through Education and Support. Durch Bildung und Förderung zu einer inklusiven Gesellschaft.
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Lucie a Karel PANČOCHA.
Vydání 1. vyd. Brno, 172 s. 2012.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6107-1
Klíčová slova česky vzdělávání; podpora; jedinci s postižením; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; inkluze; pracovní a sociální kompetence; mentální postižení; poradenství
Klíčová slova anglicky education; support; individuals with disability; pupils with SEN; inclusion; work and social competences; intellectual disability; consulting
Štítky Munipress
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 12. 3. 2013 10:59.
Anotace
Dieses Buch konzentiert sich an die Förderung von Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf und von jungem Menschen mit Behinderung bei der Bildung, Eingliederung in den Arbeitsprozess und in die Gesellschaft. Die einzelnen Kapiteln (in deutscher oder englischer Sprache) präsentieren Teilergebnisse aus Forschungen aus drei Ländern. Die Aufmerksamkeit ist folgenden Bereichen gewidmet: Bildung, Förderung bei der Berufswahl, Berufsbildung, Erwerb von Kompetenzen, Berufsberatung und Unterstützung am Arbeitsmarkt.
Anotace česky
Monografie je zaměřena na podporu žáků se speciálními potřebami a mladých lidí s postižením při vzdělávání, začleňování do pracovního procesu a do společnosti. Jednotlivé kapitoly, které jsou publikovány v německém nebo anglickém jazyku, se dotýkají vzdělávání a podpory jedinců od školního věku až po ranou dospělost a prezentují výsledky dílčích výzkumů ze tří zemí. Pozornost je věnována vzdělávání, podpoře při volbě profese a profesnímu vzdělávání, dále důležitosti osvojování kompetencí a příkladům z praxe, kde k tomu dochází, a oblasti profesního poradenství a podpoře při začleňování na trh práce.
Anotace anglicky
This book focuses on a support of students with special education needs and young adults with disabilities in further education, job market and society in general. Individual chapters (in German or English) concentrate on education and support of individuals from school age to young adulthood and introduce results of studies from three countries. Attention is given to education, career choice support, and professional development. Further on, the book deals with acquisition of competences and gives real life examples from the field of professional counseling and support at the job market.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 09:40